tiistai 16. huhtikuuta 2013

I'm going crazy

Hei, taas tässä kirjoittelen..
Eli siis.. Olen oikeasti tulossa hulluksi täällä sairaalassa, ei yhtään kiinnosta istua täällä huoneessa sekunttiakaan... Kaikenlisäks eilen yöllä tähän mun pieneen huoneeseen tuli 8v tyttö, ja sen äiti joka jäi yöks... no yritin itse nukkua, ja nää kaks huutaa, nauraa ja juttelee koko yön... sama jatku aamulla ja olin tosi väsyny ja huonolla tuulella.. sit hoitajat kävi täällä vähänväliä ihan turhaan... ääähh.... onneks ne lähti tänään kotiin niin saan kiukutella itsekseni täällä... Tää 2vk on tuntunu ihan 2kk... Käsikin kipuilee ihan sairaasti... 
Mutta nyt jotain positiivista, eli Äiti siirrettiin saarijärven tk:hon :) eli lähemmäs kotia sentään.. vointi ei siltikään oo kohentunu, eli on tosi väsyny ja masentunu..
Mut jakso puhua mun kanssa puhelimessa pienen hetken tänään, viime puhelusta on varmaa yli viikko.. :/ Mut joskus oli vaikee uskoo et yks puhelu olis niin tärkee, kauhee ikävä äitiä, ja toki muitakin perheenjäseniä...
Onneks mun PITÄIS päästä torstaina kotiin, mut saa taas nähä...
Niin ja tähän lopuks, kommentoikaa jotain ehdotuksii mistä voisin kirjottaa :) mulla ei täällä  oo muuta kun aikaa.. ♥: Maria :)

Ps. Just tuli hoitaja ilmottamaa et huomenna tähä tulee taas joku pikku lapsi, ja äiti...
No minkäs sille mahtaaa.. :) eikä siinä mikkää kunhan antaa mun nukkua :D

2 kommenttia:

  1. Heei, murunen :) Sun pitäis kyllä saada huone ihan vaan itelles!!! Toisaalta voisit kyllä ruveta pitämään nallekerhoa kaikille niille pienille lapsille ;)

    Hyvin kirjotat, kirjottele vaan lisää, täällä kaukanaki luetaan!!

    Voimia ihana tyttö!!

    There is always a little hope..

    Katri

    VastaaPoista
  2. Joo, vois alkaa ! Kokemusta on ainakin. Kyllä yritän kirjottaa aktiivisesti kun mahdollista♥

    VastaaPoista